Sen tekee useamman päivän mökkeily veljeni kanssa kaveriporukalla.
Hiu hai, sinne hurahti neljä päivää ja nyt onkin sitten kunnon ahdistukset päällä. Pelättävää riittää.

Mutta tämäpä on sinulle: Minä en tiedä, mikä minun on. Sinä jälleen saat Velmun päätä pyörälle vain muutamilla sanoilla. Minulla on kaikki suhteellisen hyvin ja sitten kaikki onkin aivan sekaisin. Enkä tiedä, kehen uskoa ja kenen sanoihin luottaa.
Kaikki tämä tuntuu kaavalta, asiat ovat tapahtuneet näin ennenkin. Minusta tuntuu, että olen sinun oudossa leikissäsi mukana, mutta en vain osaa leikkiä säännöilläsi.
Kuin haluaisit tahallasi sekoittaa asioita. Ja kyllä, olen suorapuheinen ihminen, sinä tiedät sen. Ehkä kestän sinun kuittailusi tästä asiasta tai sitten hiljenet täysin, emmekä keskustele. Haluan selvittää asiat, mutta en halua rikkoa itseäni enempää sitten edellisen kerran.

Yhteydenottoasi odotellen

-Velmu